قفسه بندی, قفسه بندی اتاق کودک

قفسه بندی اتاق کودک جاکوب مدل پکیج چیلکو

قفسه بندی اتاق کودک جاکوب مدل پکیج چیلکو

پکیج قفسه بندی اتاق کودک جاکوب مدل چیلکو

پکیج قفسه بندی اتاق کودک جاکوب مدل چیلکو، یک پکیج انعطاف پذیر، برای بچه های در حال رشده.در اتاق کودکان ، به سراغ سیستم قفسه بندی برین، که با رشد بچه ها سازگار باشه.

این امکان رو یه شما بده تا بتونین اونو گسترش بدین.

"<yoastmark

 

شما می تونین، این راه حل را با توجه به بلندی کودکتان در سنین مختلف برنامه ریزی کنین. و حتی به این فکر کنین که هنگام تغییر فصول بتونین وسایلشون رو مرتب کنید.

با یک راه حل هوشمندانه برنامه ریزی شده ، شما یک دید کلی خوب خواهین داشت . که به نوبه خود پیدا کردن لباس و چیزها را برای شما و کودکان راحت تر می کنه.

"<yoastmark

 

 

به طور طبیعی ، علایق کودکان با رشد آنها تغییر می کنه. تصور کنین. با پکیج قفسه بندی اتاق کودک جاکوب مدل چیلکو، به سرعت نحوه سازماندهی آنها را مطابق با علایق آنها تغییربدین.

سیستم قفسه بندی جاکوب به شما امکان می دهد. بسته به سن ، علایق و نیازهای کودک ، سبد ها، طبقات و عملکردها را اضافه ، حذف یا جابجا کنید.

"<yoastmark

 

تیم طراحی جاکوب

با نگاهی هوشمندانه به نیاز های گروه های سنی مختلف محصولاتی رو تولید کرده .تا شادی و خوشحالی رو تو زندگی روزمره بچه ها و حتی پدر مادر ها وارد کنه.این خوشحالی از سازماندهی فقط برای

اتاق کودک نیست. این راه حل رو می تونین توهر فضایی که احساس نیاز می کنین، به عنوان مثال اتاق کارتون رو با پکیج قفسه بندی اتاق کارجاکوب مدل جافیس، آشپزخانه یا حتی کمد لباستون اجرا کنین.

"<yoastmark

 

این سیستم در کشورهای دیگه بسار پر طرفداره، از معروف ترین اونها میشه از ایکیا، کانتینر استور، الفا و… نام برد.

جاکوب رو در اینستاگرام دنبال کنید .

اینستاگرام جاکوب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *